Friday, December 17, 2010

buat akhii 'N' dan ukhti 'A'..^_^

sahabat,
tidak pernah jemu,
tidak pernah penat,
mengajakku dengan lebih dekat ke arah-Nya..

kini,
kita sudah membawa haluan masing-masing,
kau sudah tiada di depan mataku,
kau hanya bertempat di hatiku
dekat,terlalu dekat...

Tuhan,
apakah aku punya peluang??
peluang untuk bertemunya,
aku yakin,ya Tuhan..
aku pasti bertemunya suatu hari nanti..

dia telah mengajar aku
agar tidak mudah terpedaya dengan LELAKI!
kerana pesannya, 'perempuan yang baik untuk lelaki yang baik'
ya, begitu juga sebaliknya..

kita berkawan,bersahabat..
hanya kerana Allah..
InsyaAllah, Dia akan meredhai persahabatan kita..

'My dear friend, simple poem for you,forgetting
you is hard to do,but forgetting me is up to
you,forget me not,forget you never,forget this
message,but not the sender. I miss You because
of Allah'


ingatlah sahabatku,
aku tidak akan pernah
melupakan seorang sahabat
sepertimu!!!!

buat ukhti 'A'
buat akhii 'N'

No comments:

Post a Comment