Saturday, December 18, 2010

KENANGAN KU BERSAMA AHLI KELUARGA 3ARIF!!

Mohd SALMAN
Mohd NAUFAL
Mohd AYMAN
ANAS Hadi
FAWWAZ naufal
Mohd FAIZ
SHAHRUL ashraf
Syed AHMAD
Muhd NA'IM
Muhd HAFIZHAT
Muhd ZIKREE
Muhd AIZAT
Ahmad SAMHAN
Arif AZRAI
Muhd HAIMAN
--------------------------------------------------------------
ADZIE Farahah
BALQIS Aman
Nur DIYANAH
NurHANI
Nur NAJIHAH
Nurul SYAFIQAH
ZALIAanis
Nurul ATIKAH
MAISARAH Meor
NorASHIKIN
Nur AMANINA
Nik IFFAH
MAZLINDA Masri
Nurul IKMAL
INTAN Syafiqah
Nur HAFIZHA
Nur AIDILHA
Noor SYAHIRAH
Nur AMYLIA
NABILAH Athirah
Nur ILIYA
AINA Nisa

sahabat-sahabatku..ana harap kalian akan berjaya, semoga persahabatan yang terjalin antara kita akan diredhai ALLAH,InsyaAllah...jangan pernah kalian berputus asa dan jangan pernah melupakan persahabatan yang terjalin ini..kerana,di suatu saat nanti kalian akan merinduinya..ana sayang kalian,kalian merupakan sumber inspirasi di saat setiap kali ana ke sekolah..tidak akan ana lupa saat kita bersama..saat kita kena marah,gelak ketawa,saat kita kena pindah ke makmal kerana kelas kita mempunyai masalah..perkampungan PMR,kem bahasa arab...ke kilang coklat..MasyaAllah!banyak sungguh kenangan kita..
sewaktu kita baru memasuki tingkatan satu,Pn. MARZURIA banyak membimbing kita dan menjadi ibu kita..AIZAT menjadi ketua kelas dan IKMAL penolongnya..AINA yang dulunya menjadi bendahari..HANI,IFFAH,ILIYA dan SYED AHMAD menjadi pengawas waktu itu,juga MAISARAH..akhir tahun,kita ada jamuan dan tukar-tukar hadiah..hehe,seronok waktu tu..
tingkatan dua pula, Pn. TENGKU ROHANA menjadi ibu kita..si kembar menjadi ketua dan penolong..siapa lagi kalau bukan HAFIZHAT dan HAFIZHA..
IKMAL menjadi bendahari..AINA pindah di awal tahun dan diganti dengan ADZIE,SHAHRUL dan HAIMAN..ATIKAH,IKMAL dan ZALIA serta NAIM menjadi pengawas..DIYANAH yang selalu di'gosip'kan dengan HAFIZHAT pula menjadi pengawas pusat sumber..NABILAH dan HAFIZHA menjadi briged cyber..RUSYAIDI pula suka digosipkan dengan AMYLIA..hahaha
di saat kita di tingkatan tiga pula ibu kami ialah 'Pn. MAZIAH'..ketua kelas kami pula SALMAN menjadi ketua dan pada mulanya INTAN ingin menjadi pen ketua kelas,tetapi jawatan itu diambil pula oleh ADZIE..hehe,bendahari kelas pula AMANINA yang sentiasa mengutip duit..MAZLINDA dan SYAHIRAH memang bising di dalam kelas..AIDILHA si puteri beradu kita yang memang kerjanya 'tidur aje'..kemasukan ASHIKIN sebagai pelajar baru juga menjadi ahli kelas kami..si pandai kami ialah NAJIHAH,SYAFIQAH,AYMAN,ZIKREE,NAUFAL dan tak lain tak bukan profesor kita SAMHAN..FAWWAZ dan ANAS yang selalu bergaduh itu tak kira masa,asalkan ada masa yang terluang je mesti nak mengejek-ejek dan bergaduh(bukan bertumbuk taw)..AMYLIA dan ILIYA yang sentiasa bergurau,huhu rindu nak dengar mereka bergurau..FAIZ yang senyap sentiasa,tapi dia pandai taw..ohh lupa pula,AZRAI si putera beradu kta..haha,BALQIS yang senyap di dalam kelas dan rapat dengan peolong kita..
ouh,rindunya melihat gelagat dan perangai mereka..sangat menghiburkan hati..yang bestnya waktu party kelas di KFC Wangsa Maju..hehe,semua smart!!
saat kita menangis,ketawa,senang dan susah..kita lalui bersama,jangan kata yang kalian tak rindu semua itu..
maaf jika ada kesalahan ana yang membuatkan kalian semua makan hati atau terasa..tapi kita semua belajar daripada kenangan dan pengalaman kan??jadi pengalaman itu yang bermakna dan sangat memberi kesan dalam hati dan sanubari kita..ingat tau sahabat-sahabatku sekalian,jangan pernah lupa perhubungan kita ini..
akhir kata daripada ana..ana akui ana ini insan biasa dan sering melakukan kesalahan..ampunkan dan maafkan ana kerana pernah bergaduh atau mungkin ada yang berkecil hati dengan ana..maaf sangat-sangat....
*kenangan di 1ARIF, 2ARIF dan 3ARIF di SMK Sungai Pusu tidak akan pernah ana lupakan dan ana tidak mahu untuk melupakan segala kenangan kita bersama..hehe,selamat tinggal..jikalau ada umur yang panjang insyaAllah kita berjumpa di lain tahun....rindu kalian semua...*

ikhlas daripada N.I.N

No comments:

Post a Comment